Tuesday, November 18, 2008

Topeng dan Pop art


hahahah.
ni topeng yang aku wat bg subjek topeng. duit aku abes kt mende alah ni la. ish3. membazir. tp nk dpt A pnye pasal sggup wat. dh la penat wat mende alah ni.
tp COOL!

ni plak topeng member aku. mewakili petak merah adalah topeng aku (clap). mewakili petak kuning, topeng Arip. petak biru topeng Atoi. petak ungu plak topeng Ajie (topeng sarawak ni).
sume COOL!

ini dia! projek yang aku wat dalam kelas visual art. tajuk yang dia bg "Pop Art". aku duit dah xde wat nk wat mende alah ni sbb sume duit aku wat topeng atas ni. jd aku kutip je kotak buruk kt kedai maria aku, aku tmpal jd besar. hahahah. so jadi lah mende bodo ni.
hahaha. tp cool!


fuh! abes je present aku blk tdo trus. hahahaha. ni sume keje aku ngn member aku. nsb baek sume cool!

8 comments:

The way i are said...

hhaha..
macam muke korg je sume² topeng tu..
ahuhuu..
topeng kau xde helmet ke..?

Naz said...

mmg topeng mke kami la.
hahaha.
kimak.
helmet xmuat

satelit said...

..bro..
cam ne nak jadi flower nieh?
huk3..

Naz said...

hah?
flower pe?
taek ayam?
hahahaha.

coffeeHolic said...

hey anas. so you are the pembancuh kopi?
sure you can bring me a good coffee on day working for me will ya?


=)
chus.

Naz said...

hahaha.
sure.
kopi kapal api lagi.
wakaka

~BOCAH RAGEL said...

sebab anas TERBAIK!!!
psal tu bila sbut nma dia je ada kurungan.

Naz said...

poo dahh !
terbaik pe.
kje pling keji.
hahaha