Friday, January 9, 2009

Hok Mano?


bertemu kembali! hahaha.(mcm pembaca berita).
agak lama tidak update.
hahaha.
biasa la, dh masuk semester baru.
jadi agak buzy sedikit .



cerita pertama d bulan satu ini...



satu hari aku g mkn kt kedai jual taufu hotplate,
jadi aku kembali ke meja makan,



kawan aku tnya "Naz! ko makan pe?"
aku jawab "TAUFU HOTPLATE!"
kawan aku tnya "HOK MANO?"
aku jawab balik "HOT PLATE"
kawan aku tnya lagi "HOK MANO?"



rupa2nya dia dengar "HOK PELIK"
silap dengar rupenya!




4 comments:

BEAN said...

lawak.. haha.. suruh org kelantan cakap hot plate. yang tu la kot disebutnya.

Idmalina Mohamad Ideris said...

wakakkaka....kau ni mengelikan hati dan batin aku la anas wei...
sentap aku org klate....

Anas Ridzuan said...

bukan perli org kelantan.
tp joke je la.
dh mende tu jadi smpai aku gelak xingat dunia.
org kelantan best!

Idmalina Mohamad Ideris said...

heheh....tak de lah..bila aku bc pun gelak habis.....